Nuffnang Ads

Sabtu, 10 Mac 2018

Testimoni Collagen Shaklee – Pigmentasi/Jeragat



السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتهُ.
اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّد وَعَلَى آلِ مُحَمَّدٍ
Perkongsian testimoni dari WAHMillionare - Ireach
Testimoni Collagen Shaklee – Pigmentasi/Jeragat
******
Pic dua-dua ni memang asli.. Tak pakai make-up ke apa.. Sebab tu korang boleh tengok lagi kesan pigmentasi yang semakin samar-samar tuh… Kalalu sekiranya saya apply foundation memang kesan tuh hilang rata je ngan kulit..

Dulu kakak saya sendiri selalu suruh saya guna naturactor bagai hehehe. Cuma saya rasa masih pelik kalau bersih tangtang… dah bertahun-tahun dengan jeragat nih.. semakin teruk bila mengandung… Menjadi-jadi
.
Jadi saya ambik keputusan.. Biarlah saya tunggu hilang sendiri je dengan supplement Shaklee nih.. tak yah susah-susah nak sembunyikan.. sebab saya yakin ia akan hilang. Btw umur saya masih 24tahun (salam perkenalan..saya mama 3 anak kecil..ramai pula yang dok pm saya panggil kakak…segan hikhik)

Kesan utama collagen nih.. sangat terasa kulit kita lembut je. Semakin cerah bukan kat muka je..tapi semua-semua. Kesan calar-calar, sunburn..semua dah tak de dah..sebab dulu saya memang ahli persatuan..aktif berjemur, berrkhemah sana sini (baru suami cakap tadi haha..sebab dia sendiri tak nak tegur sebelum nie takut saya upload pic sendiri. Padahal pic sendiri kat fb pun jarang kuar)



Haa….. apa tunggu lagi.. Jom dapatkan Collagen Shaklee
hari ini agar tubuh sihat dan yang paling best…. Kulit semakin cantik…

Kami pengedar Shaklee pilihan utama anda boleh dihubungi melalui:-
  SMS/W'app/ Telegram :   011-3236 0179 (AnnaZalya)

Ingin mendapatkan GLA Shaklee dengan harga istimewa  :- 
         Wasap.my/601132360179/COLLAGENSHAKLEE



Peringatan: 
Sekiranya anda mempunyai ALAHAN, PENYAKIT (dalam pemantauan doctor) , HAMIL atau MENYUSUKAN BAYI sila dapatkan pandangan atau khidmat nasihat terlebih dahulu sebelum pengambilan

p/s: Shaklee adalah supplement dan bukannya ubat. Segala kesembuhan adalah dengan keizinan dariNYA. Kita berusaha untuk yang terbaik namun ketentuan adalah dariNYA.


** Produk ini tdak bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit.









0 comments: