Nuffnang Ads

Selasa, 27 Februari 2018

Testimoni Berhenti Merokok Bersama Vivix

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتهُ.
اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّد وَعَلَى آلِ مُحَمَّدٍ


Mari kita ikuti perkongsian dari seorang perokok tegar yang telah berjaya berhenti merokok.
Perkongsian testimoni dari WAHMillionare – Ireach
*****
Assalammualaikum….saya Huzair. Dulu saya seorang “heavy smoker”… Lebih 20 tahun saya merokok. Beberapa kali saya cuba untuk berhenti, tetapi paling lama bertahan pun sebuan sahaja, kemudian kembali kepada tabiat buruk tersebut. Saya telah berjumpa denga pakar diklinik berhenti merokok… tetapi gagal juga untuk berhenti….

 Sehinggalah saya mencuba  produk kesihatan VIVIX dari Shaklee. Pada asalnya isteri saya beri hanya untuk membaiki taraf kesihatan saya, tapi saya dapat kesan positif yang lain juga. Ketagihan terhadap nikotin dari rokok hilang! Dan saya rasa rokok sangat tidak sedap!

Kini, sudah hampir 2 tahun saya berhenti merokok dan 100% bebas dari tabiat merokok. Saya sangat gembira kerana dapat penuhi impian isteri saya dan bebas dari asap rokok umpama saya bereada didunia yang baru dan lebih sihat. TQ Shaklee and my wife!

Testimoni berhenti merokok

Peringatan :-
Sekiranya anda mempunyai ALAHAN, PENYAKIT (dalam pemantauan doctor) , HAMIL atau MENYUSUKAN BAYI sila dapatkan pandangan atau khidmat nasihat terlebih dahulu sebelum pengambilan

p/s: Shaklee adalah supplement dan bukannya ubat. Segala kesembuhan adalah dengan keizinan dariNYA. Kita berusaha untuk yang terbaik namun ketentuan adalah dariNYA.

** Produk ini tdak bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit.







0 comments: